Iklan Billboard 970x250

Silahkan Baca Kasut Nike Roshe Run untuk wanita (bukan sekadar kasut sukan)

Silahkan Baca Kasut Nike Roshe Run untuk wanita (bukan sekadar kasut sukan)


Kasut ialah keperluan. Namun untuk wanita yang mungkin bosan atau tidak mahu memakai kasut tumit tinggi setiap hari, kadangkala mahu juga cuba bergaya dengan kasut lain. Tapi kasut bagaimana yang sesuai untuk pakai seharian namun masih awet bergaya?

Kasut Nike Roshe Run ialah jawapan yang tepat untuk itu. Nike yang sememangnya dikenali ramai sebagai jenama popular yang menyampaikan pakaian sukan dan kasut terbaik untuk pelanggan mereka, sangat memahami dengan memberi pilihan yang banyak untuk kasut jenis Nike Roshe Run ini. Malah boleh dipadankan dengan personaliti si pemakai. Bukan sekadar kasut sukan, banyak jenis gaya yang boleh dipadankan dengan Nike Roshe Run ini. Antaranya:

1. Hip Casual


Nike Roshe Run pasti akan menjadi pengganti yang tepat untuk kasut rata atau sandal yang kita pakai. Malahan Nike Roshe Run sangat padan dalam memberi gaya kepada pakaian harian kita. Contohnya, pilih saja kasut Nike Roshe Run hitam, padankan dengan mana-mana pakaian yang kita ada, ibarat baju T asas serta seluar harian, ditambah pula dengan tudung shawl yang bergaya, clutch yang cantik dan lihatlah! Kita kelihatan kalem namun penuh bergaya!

2. Smart Casual


Jika ingin bergaya ala smart casual, kasut Nike Roshe Run juga dapat melengkapkan gaya kita. Cuba bergaya dengan sedikit kelainan. Tambahkanlah pakaian yang sedia ada dengan cermin mata hitam, beg dan kasut sukan Nike Roshe Run. Kita akan kelihatan sangat menarik! 

3. The Feminine


Siapa kata kita tidak boleh memadankan sneaker ibarat kasut dengan dress? Kita boleh menggabungkan sisi feminin kita dengan sisi ala-ala tomboy; ibarat memadankan dress atau skirt dengan Nike Roshe Run ini juga tau. Pilih mana-mana warna menarik yang kita suka dan mula membuat gaya girly girl look. Malah sesuai juga untuk kita pakai ke banyak acara. Tak percaya, cubalah!

Sekarang pasti ramai dah tahu dah nak pilih style yang mana sesuai untuk dipadankan dengan Kasut Nike Roshe Runkan? Jadi, selamat bergaya dan melangkahlah keluar dengan yakin! Pasti tetap manis. :)



Sumber http://arnamee.blogspot.com
Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post